Вино Піно Гріджіо Гато Негро біле сухе 0.75 л
Код товару: | 87425 |
---|---|
Категорія | Вино |
Об `єм | 0.75 л |
Сорт винограду | Піно Грі (Піно Гріджіо) |
Бренд | Gato Negro |
Країна | Чилі |
Тип | DO |
Вид | Сухе |
Колір | біле |
Зона виробництва | Мендоза |
Температура сервіровки | 8 - 10 °С |
Аромат | Ананас , Фруктовий , Цитрусові , Яблука |
Смак | освежающий , сбалансированный |
Гастрономічне поєднання | белоемясо , морепродукты |
Потенціал витримки | Вживати молодим |
Cайт виробника | www.sanpedro.cl/en/ |
- У відділення Нової пошти
- Адресна доставка Новою Поштою
- Самовивіз з магазину в Одесі
gatonegro
Gato Negro став першим брендом, створеним Viña San Pedro приблизно у 1960-х роках. На той час вино в пляшках було великою новинкою в Чилі, а виноробні тільки починали вигадувати найменування для своєї продукції. Ідею назви бренду, як стверджують творці вина, їм підказав чорний кіт. Якось під час дегустації вина німецькими виноробами у підвалі винного магазину несподівано одну з бочок стрибнув чорний кіт. Так і виникла назва Gato Negro, "Чорна кішка".Історія Viña San Pedro
Виноробня Viña San Pedro була заснована у 1865 році братами Боніфачо та Хосе Корреа. Вони почали виробляти свої перші вина з місцевих сортів винограду, започаткувавши виноградарство в Долині Куріко. Незабаром, щоб урізноманітнити та покращити якість вин, брати привезли до Чилі клони класичних сортів зі Старого Світу. До речі, їм дуже пощастило (чорна кішка вже втрутилася в їхню долю!), що вони імпортували виноградні лози до того, як європейські виноградники підкосила філоксера. І сьогодні Чилі може дякувати братам (і кішці) за те, що країна уникла глобальної катастрофи.
У міру того, як виноградники росли та розвивалися, покращувалась і якість продукції, яка згодом була оцінена і за межами Чилі. Вже в 1940 році вина SanPedro почали експортувати до США, Канади, Німеччини та Японії. Таким чином Viña San Pedro стала однією з перших експортних компаній своєї країни. А нині ця виноробня є одним із найзначніших експортерів, присутнім у більш ніж 80 країнах світу.
Gato Negro – бренд-талісман
Gato Negro став першим брендом, створеним Viña San Pedro приблизно у 1960-х роках. Тоді вино в пляшках було великою новинкою в Чилі, а виноробні тільки починали вигадувати назви для своєї продукції. Ідею назви бренду, як стверджують творці вина, їм підказав чорний кіт. Якось під час дегустації вина німецькими виноробами у підвалі винного магазину несподівано на одну з бочок стрибнув чорний кіт. Так і виникла назва Gato Negro, «Чорна кішка».
Спочатку Gato Negro було лише «чорним», точніше червоним вином. Білі з'явилися лише у 1970-75 роках. Чорна кішка виявилася ласкавою: згодом ця марка була представлена в широкому діапазоні форматів і різновидів, від класичного каберне совіньйон до троянди, а такий універсальний асортимент зробив Gato Negro ідеальним для будь-якого приводу.
- Gato Negro завдяки відмінному співвідношенню ціни та якості є одними з найбільш продаваних чилійських вин у світі та представлені у більш ніж 80 країнах на п'яти континентах земної кулі.
- Вина Gato Negro продаються в таких кількостях, що кожні дві секунди десь у світі відкриваються три пляшки вина з грайливою чорною кішкою на етикетці!
- GatoNegro – вино найвищої якості та одне з найбільш екологічно чистих у світі, яке дійсно заслуговує на загальну увагу.
Увага до споживачів – понад усе
На кожному ринку, де є San Pedro, компанія наголошує на стабільних і тісних відносинах зі своїми імпортерами і дистриб'юторами. І, звісно, чималу роль грає вивчення попиту. Саме так були створені високоякісні та доброзичливі бренди та продукти, які відповідають бажанням та запитам любителів вина. Серед них особливу увагу займає знаменитий бренд Gato Negro.