Одного разу виноробна компанія з Каліфорнії Hahn Estates запланувала запустити нову марку сортового вина, яка б сприймалася покупцем як бутик-бренд з маленьких французьких бістро. Для успішного запуску подібного винного бренду необхідно було вигадати щось яскраве і неординарне.

Роботу над створенням дизайну етикетки для майбутнього вина винороби з Hahn Estates довірили американському дизайнерському агентству CF Napa Brand Design. Агентство представило марку Cycles Gladiator в романтичному стилі, який цілком асоціювався з вином і приваблював широку споживчу групу.

Назва вина і приваблива етикетка «були запозичені» зі старовинного французького плаката, створеного в 1895 для реклами велосипедів: на ньому зображена оголена німфа, що літає разом з велосипедом крізь зоряне небо. За задумом дизайнерів, такий образ мав асоціюватися зі свободою та щастям.

Результат такого сміливого рішення не змусив чекати довго. Сьогодні «Cycles Gladiator» – один із найбільш швидко зростаючих сучасних брендів у США. За перші 12 місяців після запуску було продано понад 1,5 мільйона пляшок. Тематичний журнал "Wine Business" назвав "Cycles Gladiator" шостим у рейтингу "Hottest Small Brands" ("Найпопулярніші малі бренди"), а видання "Wine Enthusiast" включив бренд до списку "Top 100 Best Buys".

Асортимент лінійки Cycles Gladiator.